LA CANTATA
ESCOLA ANTONI DOLTRA

Des dels seus inicis, l'any 2004, la cantada escolar ha esdevingut un dels actes més emotius i participatius de la nostra vila, reunint més de 1500 infants i les seves famílies, mestres, educadors/es i innombrables col·laboradors que fan possible la realització d’aquesta experiència única.

L'any 2021 arran de la pandèmia es va decidir fer una cantata online on van participar totes les escoles de Catalunya conjuntament amb La Clika.

Cada any la cantata gira sobre un tema, per exemple en el curs 21-22 es va cantar a la terra, conscienciant el nostre alumnat de la importància de cuidar el nostre medi ambient.

Enguany les cançons de la cantada són un clam a la riquesa de la diversitat, a la tolerància, i al respecte, i a tot allò que ens fa sumar, perquè tots i totes vivim i convivim SOTA EL MATEIX SOL

Cantada escolar 2023.jpg