• CICLE MITJÀ VA AL TEATRE CLAVÉ
    dc., 30 de març
    Tordera
    El dimecres 30 de març els grups de cicle mitjà, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure l'obra "Pirates, bruixots i altres bitxos". L’espectacle es basa en un concert multidisciplinari que inclou llegendes i contes il·lustrats amb imatges de vídeo, dibuixos animats i l’ús de la tecnologia.
  • EDUCACIÓ INFANTIL VA A LA GRANJA
    dj., 24 de març
    Camprodon
    El dijous 24 de març, els i les alumnes d'educació infantil visitaran la granja Can Xicoy d'Arenys de munt! Gaudiran d'un dia envoltats d'animals!
  • CICLE INICIAL VA AL TEATRE CLAVÉ
    dc., 23 de març
    Tordera
    El dimecres 23 de març els grups de cicle inicial, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure l'obra "La Gallina del ous d'or". Els grangers d’aquesta història no perdien el temps pensant en els diners i sempre repartien el poc que tenien amb qui més ho necessitava, però un dia...
  • SISÈ MARXA D'EXCURSIÓ
    dv., 11 de març
    Dosrius
    El divendres 11 de març els alumnes de 6è marxen d'excursió. Coneixeran els parcs naturals que ens envolten i la fauna i flora que hi podem trobar.
  • CICLE SUPERIOR VA AL TEATRE CLAVÉ
    dt., 08 de març
    Tordera
    El dimarts 8 de març els grups de cicle superior, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure l'obra "Flow". Sons, ritme, colors i paraules per reviure una història de revolta, llibertat i expressió: Hip-Hop
  • CICLE SUPERIOR VA AL TEATRE CLAVÉ
    dv., 04 de març
    Tordera
    El divendres 4 de març els grups de cicle superior, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure l'obra "Ocupat". Ocupat és un cant de rebel·lia, un acte de resistència.
  • CICLE MITJÀ VA AL TEATRE CLAVÉ
    dc., 02 de març
    Tordera
    El dimecres 2 de març els grups de cicle mitjà, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure l'obra "Superheroi". Superheroi ens fa preguntar-nos, entre realitat i ficció, qui és qui: el malvat, la noia, l'àvia, el superheroi… Superheroi ens fa mirar-nos al mirall. Ens diu: Tan sols cal saber triar.
  • FESTA DE CARNAVAL
    dv., 25 de febr.
    Pineda de Mar
    El divendres 25 de febrer tota l'escola celebrarà la festa de carnaval, amb música, ball i desfilada!
  • DIJOUS LLARDER
    dj., 24 de febr.
    Pineda de Mar
    El dijous 24 de febrer els i les alumnes de cicle superior, cicle mitjà aniran a la platja al matí i cicle inicial anirà a la tarda per celebrar dijous llarder!
  • BICICLETADA
    dc., 23 de febr.
    Pineda de Mar
    El dimecres 23 de febrer els i les alumnes de 5è, farem una bicicletada on posarem en pràctica tot el que hem après en el taller d'educació viària.
  • XOCOLATADA SOLIDARIA
    dv., 18 de febr.
    Pineda de Mar
    El divendres 18 de febrer els i les alumnes de l'escola Antoni Doltra, celebren la xocolatada solidària, a més a més els alumnes de 6è A ens han dit les consignes del rei carnestoltes.
  • ANEM AL CIRC!
    dj., 17 de febr.
    Gerona
    El dijous 17 de febrer, tots els alumnes de primària vam anar a Girona a veure el circ!
  • EDUCACIÓ VIÀRIA SEGONA SESSIÓ
    dc., 16 de febr.
    Pineda de Mar
    El dimecres 16 de febrer, vindrà la policia local a fer-nos el segon taller d'educació viària els alumnes de 5è.
  • EDUCACIÓ INFANTIL VA AL TEATRE CLAVÉ
    dl., 14 de febr.
    Tordera
    El dilluns 14 de febrer els i les alumnes d'educació infantil, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure l'obra "Munt de munts". Els protagonistes s’enfronten i intenten comprendre’s en un univers surrealista on la roba treta del seu ús habitual deixa pas lliure a la imaginació dels nens.
  • EDUCACIÓ VIÀRIA PRIMERA SESSIÓ
    dc., 09 de febr.
    Pineda de Mar
    El dimecres 9 de febrer, vindrà la policia local a fer-nos el primer taller d'educació viària els alumnes de 5è.
  • VIU EL PARC
    dt., 08 de febr.
    Pineda de Mar
    El dimarts 8 de febrer, els i les alumnes de 5è faran una sessió per entendre el funcionament d'un parc natural.
  • P4 B VA A LA BIBLIOTECA (LABORATORI)
    dt., 01 de febr.
    Pineda de Mar
    El dimarts 1 de febrer els i les alumnes de P4 B, van a la biblioteca de Pineda de Mar a experimentar amb la lectura.
  • MARXA PER LA PAU
    dl., 31 de gen.
    Pineda de Mar
    El dilluns 31 de gener els i les alumnes de tota l'escola Antoni Doltra sortim pels carrers de Poblenou per reclamar un món amb més PAU.