• dl., 26 d’abr.
    TALLER DE PREVENCIÓ DEL CONSUM DE TABAC
    El dilluns 26 d'abril, el grup de 6è farà el "Taller de prevenció del consum de tabac" que ofereix l'Ajuntament de Pineda dins el programa de Salut a l'Escola.
  • dt., 27 d’abr.
    VISITA A LA DEIXALLERIA MUNICIPAL - 4t
    El dimarts 27 d'abril al matí, els grups de 4t, faran una visita a la deixalleria municipal.
    Teatre Clavé
    TEATRE CLAVÉ. CICLE INICIAL.
    El dimecres 28 d'abril els grups de Cicle Inicial, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure l'obra "El barret d'en Peret". Jordi Tonietti ja somiava a ser músic amb només quatre anys. Als 54 anys, pot afirmar que el seu somni de nen s’ha fet realitat.
    VISITA A LA DEIXALLERIA MUNICIPAL - 5è
    El 28 d'abril al matí, els grups de 5è faran una visita a la deixalleria municipal.
    TALLER DE CIRC XL - P4
    El dimecres 28 d'abril al migdia, el grup de P4, farà un taller de circ amb la companyia Passabarret. És una activitat de primer contacte amb els elements circenses, on es treballen diferents disciplines professionals, però adaptades a nivell escolar.
    TALLER DE ROBÒTICA - 6è
    El dimecres 28 d'abril al migdia, el grup de 6è farà un taller de robòtica amb Univers Quark, que ens oferirà una aproximació als automatismes de la robòtica i la seva programació. Els aparells utilitzats són petits artefactes que disposen de reconeixement tàctil, visual o acústic.
    TALLER DE CIRC XL - 4t A
    El dimecres 28 d'abril al migdia, el grup de 4t A farà un taller de circ amb la companyia Passabarret. És una activitat de primer contacte amb els elements circenses, on es treballen diferents disciplines professionals, però adaptades a nivell escolar.
  • dc., 05 de maig
    TALLER DE MÀGIA - 1r
    El dimecres 5 de maig al migdia el grup de 1r farà un taller de màgia amb el Màgic Raul. Els nens i les nenes aprendran a construir i realitzar els seus propis jocs de màgia, fàcils i de gran impacte.
  • dc., 05 de maig
    TALLER DE ROBÒTICA - 5è A
    El dimecres 5 de maig al migdia, el grup de 5è A farà un taller de robòtica amb Univers Quark, que ens oferirà una aproximació als automatismes de la robòtica i la seva programació. Els aparells utilitzats són petits artefactes que disposen de reconeixement tàctil, visual o acústic.
  • dv., 07 de maig
    TALLER DE CIRC XL - 4t B
    El divendres 7 de maig al migdia, el grup de 4t B farà un taller de circ amb la companyia Passabarret. És una activitat de primer contacte amb els elements circenses, on es treballen diferents disciplines professionals, però adaptades a nivell escolar.
  • dv., 07 de maig
    TALLER DE CIRC XL - P5
    El divendres 7 de maig al migdia, el grup de P5 farà un taller de circ amb la companyia Passabarret. És una activitat de primer contacte amb els elements circenses, on es treballen diferents disciplines professionals, però adaptades a nivell escolar.
  • dt., 11 de maig
    SORTIDA AL SALT DE L'AIGUA - 4t A
    El dimarts 11 de maig, el grup de 4t A farà una sortida al Salt de l'Aigua.
  • dj., 13 de maig
    SORTIDA AL SALT DE L'AIGUA - 4t B
    El dijous 13 de maig, el grup de 4t B farà una sortida al Salt de l'Aigua.
  • dc., 19 de maig
    TALLER DE ROBÒTICA - 5è B
    El dimecres 19 de maig al migdia, el grup de 5è B farà un taller de robòtica amb Univers Quark, que ens oferirà una aproximació als automatismes de la robòtica i la seva programació. Els aparells utilitzats són petits artefactes que disposen de reconeixement tàctil, visual o acústic.
  • dj., 20 de maig
    Teatre Clavé
    TEATRE CLAVÉ. CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR.
    El dijous 20 de maig els grups de CM i CS, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure "Dintríssim" dels Xiula. Un recorregut per l’interior del cos humà on podran descobrir alguns dels secrets i de les problemàtiques que s’amaguen en cadascun de nosaltres.
  • dv., 21 de maig
    SORTIDA A LA RIERA DE PINEDA - 3r
    El divendres 21 de maig, el grup de 3r farà una sortida a la Riera de Pineda on, tot passejant, descobriran aquest indret del nostre poble.
  • dc., 02 de juny
    TEATRE CLAVÉ. EDUCACIÓ INFANTIL
    El dimecres 2 de juny els grups d'Educació Infantil, aniran al Teatre Clavé (Tordera) a veure l'obra "Corre Trufa". L’escenografia creativa i la gran diversitat d’instruments musicals ens transportaran a una atmosfera a estones màgica i a estones molt divertida.
  • dc., 21 d’abr.
    TALLER DE CIRC XL - P3 B
    El dimecres 21 d'abril al migdia, el grup de P3 B, farà un taller de circ amb la companyia Passabarret. És una activitat de primer contacte amb els elements circenses, on es treballen diferents disciplines professionals, però adaptades a nivell escolar.