RIERA DE PINEDA - 3r
L'activitat consisteix en dur a terme una ruta a l’entorn de la Riera de Pineda amb material didàctic i guia acompanyant per alumnes de 3r de primària.
VIU EL PARC - 5è
CONEGUEM ELS NOSTRES PARCS - 6è
BIBLIOTECA SERRA I MORET - 1r
Fri, Mar 20
TROBADA JOCS COOPERATIUS - 4t
Els nens i nenes de 4t. de les tres escoles de Poblenou i dins el marc de l’Educació Física, es trobaran a Can Xaubet per fer jocs cooperatius.
Thu, Mar 19
PROVES CANGUR – CICLE SUPERIOR
Els nens i nenes de 5è i 6è realitzaran les proves Cangur, una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia. majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.
Mon, Mar 16
VISITA A LA FUNDACIÓ THARRATS - 2n
Mon, Mar 16
VISITA A LA DEIXALLERIA MANCOMUNADA - 4t
Donarem a conèixer el què és i com funciona una deixalleria.
Fri, Mar 13
Escola Antoni Doltra
EXPOSICIÓ DEL PROJECTE “L’ANTIC EGIPTE” – 4t.
Els alumnes de 4t. faran l’exposició a les famílies del projecte que han estat treballant durant aquest trimestre.
Thu, Mar 12
Escola Antoni Doltra
VISITA A L’AJUNTAMENT - 3r.
Acostar el funcionament de l'Ajuntament als alumnes de primària mitjançant la interacció amb la regidoria d'Educació i l'Alcaldia. Explicar el funcionament d’un Ajuntament i les tasques que en ell s’hi realitzen.
Wed, Mar 11
TEATRE CLAVÉ – CICLE MITJÀ
Obra de teatre: “Las maravillosas aventures de Ulises”. Un viatge en l'ofici de relatar a través de l'èpica i el sorprenent món de l'Odissea.