11_mestres__famílies.JPG
Títol AMPA.jpg
Logo Escola.jpg

Estimades famílies,

Volem presentar-nos a com a nou equip d’AMPA. Som un grup de sis pares i mares que, com a tots vosaltres, ens falten hores al llarg del dia per arribar a tots el que s’ha de fer. Tot i això, hem decidit, entre tots i en equip, iniciar aquesta nova aventura.

Som conscients de les dificultats que ens trobarem pel camí i, tenint en compte que no podrem dedicar-hi tot el temps que voldríem, “Junts” portarem endavant aquesta nova iniciativa plena d’il·lusió. Tots plegats volem fer de l’AMPA un espai comunicatiu, on tots hi tinguem veu i on pugueu adreçar-vos per resoldre dubtes i/o problemes.

La part més important del nostre projecte són els nens i les nenes, volem que llueixin amb orgull i alegria la seva escola. Seguint fent d’aquesta un lloc on tots i cadascun d’ells es puguin sentir escoltats i on puguin formar records d’amistat, seguir jugant i aprenent d’una forma sana i positiva.Incorporant a la seva maduresa valors imprescindibles en aquest camí que tan important és pel seu futur, l’Educació. Tot això serà possible anant de la mà amb vosaltres, “pares i mares, juntament amb els mestres”.

Us convidem a tots a poder participar amb nosaltres en totes aquelles iniciatives per les quals l’escola necessita un reforç extra. No cal adquirir cap compromís, a vegades haurem de fer neteja d’alguna instal·lació, i altres haurem de repartir castanyes o ajudar amb algun treball manual.

Tota l’ajuda i idees que pugueu aportar seran benvingudes, escoltades i respectades.

Us podeu comunicar amb nosaltres a través de les nostres xarxes socials, correu electrònic i/o adreçant-vos directament a qualsevol de nosaltres.

Estarem encantat d’ajudar-vos en tot allò que puguem.

Periòdicament us anirem informant de totes les nostres iniciatives.

Gràcies a tots per aquests minuts que ens heu dedicat. Estem a la vostra disposició.

“Anem junts de la mà per crear un nou món”.

familiesantonidoltra@gmail.com

AMPA Antoni Doltra