PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

• INFANTIL I PRIMÀRIA:  del 15 al 24 de març

• SECUNDÀRIA:  del 17 a 24 de març

SOL.LICITUD
  • El període de presentació de sol·licituds ha finalitzat.

OFERTA DE PLACES
  • L'oferta de places al nostre centre és la que trobareu tot seguit:

NOVETATS

• A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la  possibilitat de full de preinscripció en paper.

• No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.

• Hi ha dos tipus de sol·licitud:

• Electrònica: cal identificació digital

• Suport informàtic: sense identificació digital

QUÈ EM CAL PER OMPLIR LA SOL·LICITUD?

Hi ha dues opcions:

1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA: Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc. Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil, us expliquem com:

Cal complir els requisits següents:

• Ser major de 16 anys

• Disposar de DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta  de residència comunitària

• Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes  d’identificació i contacte

• Targeta sanitària per la teva identificació

Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de com fer-ho.

Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el número de telèfon mòbil en el web on calgui identificar-se electrònicament per fer un tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per introduir-la en el web. En aquest cas, al tràmit de sol·licitud de preinscripció.

Una vegada identificats, caldrà:

• Per alumnes nascuts durant el 2018 i que es preinscriuran a P3:

• quan us demani el número d’identificació de l’alumne heu de marcar “no es té l’identificador de l’alumne”

• omplir el formulari seguint les instruccions i adjuntar la documentació escanejada o fotografiada que us sol·licitin (DNI, llibre de família, etc).

• Per alumnes nascuts abans del 2018 i que es preinscriuran a cursos de P4 a ESO:

• cal entrar el número d’identificació de l’alumne/a  (RALC) que us proporcionarà l’escola on està matriculat el nen o nena per poder recuperar les seves dades personals i acadèmiques. També ho podeu trobar a l’informe de notes tal i com es veu a la imatge de més avall.

2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC:

• Per alumnat nascut durant el 2018 i que es preinscriurà a P3:

• quan us demani el numero d’identificació de l’alumne heu de deixar aquest espai en blanc.

• Per alumnat nascut abans del 2018 i que es preinscriurà a cursos  de P4 a ESO:

PREGUNTES FREQÜENTS

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.

Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?

Podeu posar-vos en contacte telefònic amb el centre que escolliu inscriure el vostre fill o filla en primera opció, en horari d’oficina, i us ajudaran a complimentar el procés.

Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació?

Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte el procés de preinscripció a la pàgina web:

També podeu mirar el vídeo explicatiu clicant aquest enllaç:

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.

• El codi de centre del nostre centre és 08022801, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure el vostre fill o filla.

• Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne a RALC o el podeu trobar a l’informe de notes, per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal. (P3 NO)

• Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

Preins.png
INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA_page-0