SOM LES CLASSES DE 5è!

Benvolgudes famílies,

Som la classe de 5è A, la de l’Aurora Boreal. Ja portem dos mesos a l’escola i les coses estan anat millor del què ens pensàvem.

Tot i que hi ha moltes coses que han canviat (portem la mascareta tot el dia, ens han separat de les nostres companyes i companys de 5è B, al pati no podem jugar amb altres grups...) ens sentim molt feliços de tornar a ser a l’escola.

Trobem a faltar als nostres amics de 5è B i esperem que aviat ens puguem treure la mascareta i puguem tornar a fer coses junts.

Si seguiu el blog us hi anirem explicant les coses que fem i com ens va el curs.

Una abraçada ben forta!

Benvingudes famílies, som la classe de 5è B: l’Aurora Austral.

Aquests dies hem estat bé, feliços i felices, tot i la situació del Coronavirus i la tristor que tenim perquè el nostre grup s’hagi separat.

Escrivim aquestes paraules per presentar-vos el nostre bloc i la nova web de l’escola, esperem que us agradi.

Continuem amb moltes ganes d’aprendre i compartir amb vosaltres el nostre creixement imparable.

Si us plau, cuideu-vos i fins i la propera!

#EscolaAntoniDoltra #blog #benvinguts #5è