L'ESCOLA ANTONI DOLTRA TÉ NOVA WEB

Benvolgudes famílies, nenes i nens.... Estrenem nova web amb la intenció d'utilitzar les noves tecnologies per fer més fàcil i propera, a alumnes i famílies, la relació amb l'Escola.

Una web amb Àrea privada

La nova web de l'Escola Antoni Doltra és oberta a tothom, però compta amb una Àrea privada per a mestres, alumnes i famílies. A aquesta Àrea privada hi trobareu l'accés a notícies relacionades amb l'activitat del centre.

Explora la nova web

Us convidem a navegar per la web i cercar temes tant interessants com la nostra història, o coses tant útils com l'Agenda de properes activitats o diverses pestanyes que contenen tota la informació que necessitareu al llarg del curs.

Gaudiu-la! És una web per a tothom!!!

#EscolaAntoniDoltra #blog #web