FINAL DE CURS a 4t.

Aquí us deixem tot el que hem fet els dos últims dies de curs.

Mireu fins al final de la pàgina!

• Comiat 6è: Per fi hem pogut trobar-nos tota l'escola al pati! No estàvem junts des de la Cantada de Nadales de 2019 i ens ha fet molta il·lusió poder compartir aquesta estona cantant cançons per acomiadar als de 6è. Ha estat un acte curtet però emotiu. Us deixem un parell de fotos i el vídeo de la cançó que hem cantat nosaltres, "Els amics".

• Comiat Sara: La nostra companya Sara deixa l'escola aquest curs i l'hem volgut acomiadar com es mereix, perquè l'estimem moltíssim i la trobarem molt a faltar. Sabem, però, que allà on vagi, li anirà molt bé!

• Càpsula del temps: Hem fet una càpsula del temps que obrirem a 6è. Hi hem posat totes les coses que ens han semblat importants d'aquest curs i de quan érem més petits. També hem escrit una carta al nostre JO de 6è, per saber si haurem canviat gaire de gustos i interessos. Serà molt divertit obrir-la! Per descomptat, només n'hi ha una de capsa, perquè encara que estiguem en classes diferents, sempre estarem junts!

• Festa de l'aigua: Quina alegria haver pogut fer la xeringada! Ens ho hem passat molt bé remullant-nos entre nosaltres i remullant a la Maribel i a la Natalia! Però elles tenien avantatge, perquè ens han deixat ben xops ruixant-nos amb la mànega. Ha estat un matí molt divertit i intens. Per acabar el dia, ens han donat les notes i una orla de record. Fantàstic tot plegat!