El Patge Reial ens ha visitat

Aquest matí hem tingut la sort de rebre la visita d'una persona molt i molt especial... Ens ha vingut a veure a l'escola el Patge Reial!!!

Ens hem quedat molt sorpresos quan l'hem vist... portava unes robes molt boniques i abrigades, una llarga capa i una bonica corona. Li hem preguntat pels 3 Reis d'Orient, pel llaaaaarg camí fins a arribar a Pineda i a l'escola i pels camells que els acompanyen.

Nosaltres els nens i nenes de 1r, ben previsors... dies abans, cadascú de nosaltres vam escriure una carta pels 3 Reis Mags de l'Orient, demanant alguns regals i bons desitjos per aquest Nadal. Així doncs, quan hem sabut que venia el Patge Reial, li hem donat totes les nostres cartes per fer saber als Reis Mags tots els nostres desitjos i bons pensaments.

Bon Nadal i bones festes!!!