EL CICLE DE L'AIGUA A 4t.

Updated: Mar 14

18 de febrer de 2021

Per acabar el nostre projecte al voltant de l'aigua, hem fet uns cartells per conscienciar a tothom que l'aigua no s'ha de malgastar, que és un bé molt preuat i cada cop més escàs. Els cartells els hem penjat per tota l'escola i així tothom els podrà llegir. Ens han quedat fantàstics!

2 de febrer de 2021

Ara que ja sabem moltes coses del cicle de l'aigua, hem estat investigant el cicle urbà de l'aigua, que té algunes fases més, ja que, si volem consumir l'aigua, s'ha de potabilitzar i distribuir. Després, quan ja l'hem utilitzat, abans de tornar-la al medi, l'hem de depurar.

Ens va costar una mica esbrinar l'ordre de les fases, però, al final, ho vam aconseguir!

15 de gener de 2021

Heu vist quines nevades més impressionants que ens ha portat la tempesta Filomena? A les classes de 4t hem decidit investigar la neu i el cicle de l'aigua. Tenim molta feina per endavant, però, de moment, us deixem unes fotos de l'activitat que, gràcies a les noves tecnologies, vam poder fer els dos quarts a la vegada. Va ser fantàstic, perquè, tot i ser en dos espais diferents, fèiem el mateix i, a més a més, tots vèiem el què feien els altres!

Aquesta activitat consisteix en que cada grup escrigui què en sap de la neu. Després farem el buidat i el proper dia, treballarem sobre què volem saber de la neu. A partir d'aquí, haurem de confirmar si els nostres coneixements són o no són certs i, llavors, començarem a investigar. Ens esperen uns dies molt emocionants!

#EscolaAntoniDoltra #blog #web