Benvinguts a la classe de les Trombes Marines

Benvolgudes famílies, som la classe de 6è,us donem la benvinguda al nostre nou blog.

Aquest any, l'escola ha decidit que els noms de les classes, girin al voltant de fenòmens meteorològics,

Primer de tot la classe de 6è va decidir investigar diferents fenòmens meteorològics, ens vam repartir per parelles, i vam buscar informació per posar nom a la nostra classe, després d'unes dures votacions, va sortir escollit el nom d'huracà, però resulta que els nens i les nenes de 4t havien sigut més ràpids, després de pensar-nos-ho molt, vam observar que hi havia un fenomen semblant. LES TROMBES MARINES!

QUÈ SÓN LES TROMBES MARINES?

Les trombes marines són un fenomen marítim, semblant a un huracà. Es produeixen quan hi ha una diferència de pressió atmosfèrica, per exemple fred i calor. A diferència dels huracans, aquestes es produeixen a l'aigua, si per alguna casualitat la tromba marina toques el terra, pot passar dues coses:

• Poden tornar-se un huracà

• Desapareixen

Les trombes marines tenen 5 fases:

• Fase 1: Taca fosca

• Fase 2: L'espiral