A L'ESCOLA ANTONI DOLTRA... ENS AGRADA L'ESPORT!

El dia 6 d’abril és el Dia Mundial de l’Activitat física i l’esport, i a l’escola hem volgut celebrar-lo amb l’objectiu de promoure hàbits de vida activa i reduir el sedentarisme com a elements fonamentals de salut i benestar.

Per aquest motiu a les àrees de música i educació física hem treballat la cançó «M’agrada l’Esport» de la Pati Pla. L’hem cantat i hem assajat i preparat la coreografia que van inventar-se els del Club Súper 3 per aquesta cançó.

Durant tota aquesta setmana ha sonat a l’entrada a l’escola i divendres la ballarem a l’hora del pati.

Aquí teniu un petit vídeo on sortim tots els nens i nenes del Doltra ballant aquesta súper cançó:

I per si també la voleu cantar, aquí teniu la lletra:

#esport #diamundialdelactivitatfisica #escolaantonidoltra